.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بیمارستان سوانح سوختگی بابل فرسوده است

فرماندار بابل گفت: بیمارستان بزرگ سوانح و سوختگی میناگر شهرستان بابل تخریبی و فرسوده شده است. 

یدالله افشار مقدم در جلسه ستاد پیگیری مصوبات سفر دولت به شهرستان با اشاره به اینکه تا پایان سال 90 باید تمام پروژه‌های سفر اول و دوم دولت به پایان برسد، افزود: بر این اساس هر 15 روز جلسه پیگیری سفر در فرمانداری انجام می‌شود و همه مدیران بدون استثنا باید حضور داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: مدیران از فرستادن نمایندگان خود پرهیز کنند و از حضور مدیرانی که با تاخیر وارد جلسه شوند ممانعت می‌شود.

فرماندار بابل با اشاره به اینکه شهرستان بابل یکی از بزرگترین مراکز دانشگاهی کشور را دارد افزود: با وجود سالها از نوسازی بیمارستان میناگر، این بیمارستان بزرگ در حال فرسوده شدن و تخریب است.

وی گفت: نبود اعتبار کافی و ضروری ملاک تغییر کاربری این بیمارستان بزرگ و مهم نیست بلکه باید با پیگیری در صدد اجرای این پروژه باشیم.

فرماندار بابل بیان کرد: شخص رئیس جمهور حاضر به تغییر کاربری این بیمارستان نبوده و کسانی که این پروژه را در سفر دوم برای شهرستان بابل مصوب کردند حتما در مورد اعتبار آن هم دوراندیشی کافی داشتند.

افشارمقدم تصریح کرد: برای حل این مشکل و جذب اعتبارات برای اتمام این بیمارستان نیمه کاره از نمایندگان مجلس کمک می‌گیریم تا به هر طریقی برای عدم تغییر کاربری این بیمارستان اقدام لازم انجام شود.

فرماندار بابل با اشاره به اینکه دولت باید جوابگوی اعتبارات این پروژه باشد، افزود: از همه کسانی که به نحوی در این پروژه مهم دخیل بوده و هستند تقاضا داریم که تدابیر لازم را انجام دهند./1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.019 seconds.